בסל הקניות יש 0 מוצרים

סה”כ: 0.00 ₪

מינימום הזמנה 100 ₪

המשך לתשלום
back1
כריכים לבית הספר
text1 text2

כריכים לבית הספר

כריכים לבית הספרללא קשר לגיל  שלנו, אכילה בריאה עוברת הינה משמעותית וחשובה להתפתחות שלנו ולמניעת מחלות. כמבוגרים אנו מכירים את התחושה שבה אנו יושבים ולא מסוגלים להתרכז מכיוון שהחמצנו את ארוחת הצהריים. עכשיו דמיינו ילד שגם החמיץ ארוחת בוקר ומחכה לארוחת הצהריים – היכולות שלו יפגעו משמעותית.


רמת הריכוז שלו תהיה נמוכה, והאנרגיה והתלהבות חסרים.


בנוסף, אספקת 3 ארוחות מאוזנות היטב ביום עבור ילדים הינה חיונית לבריאותם ולרווחתם הכללית. לכן, חשוב להקפיד על ארוחות מסודרות במהלך היום עד אשר ילדכם חוזר הביתה. תפריט איכותי יכול להיראות באופן הבא:
ארוחות בוקר – חשוב לכלול חלבונים, פחמימות וירקות. לדוגמא, חביתה יחד עם שעועית אדומה ומגוון ירקות חתוכים.
ארוחת ביניים (ארוחת 10) – מדובר על ארוחה שאינה צריכה להיות "כבדה" מידי אך בכל זאת לספק את רמת האנרגיה הנדרשת. הכינו לילדכם כריכים לבית הספר – תוכלו למרוח גבינות, לשים נקניק או פסטרמה ולצרף ליד הכריך איזה פרי טעים ומתוק.
ארוחת צהריים – לרוב הארוחה הזאת נעשית כבר בבית בסיום הלימודים ובדרך כלל מומלץ להשקיע בבשר, דגים ופחמימות מורכבות כגון בטטות, קינואה או אורז מחיטה מלאה.


אז מדוע ארוחות בריאות הן חשובות ביותר לילדים?


מבחינה בריאותית ישנן השפעות קריטיות עבור מזון בריא לילדים. ילדים רגישים יותר לזיהומים נגיפיים כמו הצטננות. מערכת החיסון שלהם אינה מפותחת כמו מערכת החיסון של המבוגרים. לכן, הם נמצאים בסיכון גבוה יותר לאסוף חיידקים במקומות ציבוריים.
בתי ספר הם "קרקע" לגידול חיידקים המובילים לזיהומים אלה. אחת הדרכים להפחית את הסיכויים להתקרר היא על ידי אכילת מזונות המגבירים את תפקודה של מערכת החיסון. כתוצאה מכך, הילדים בריאים יותר ואינם מדבקים את חבריהם לבית הספר – דבר שמונע התפשטות של מחלות והפסד של ימי לימודים.


היתרונות של ארוחות צהריים בריאות הכוללות ויטמינים C, E וחומצות שומן אומגה 3 יתרמו להשגת מטרה זו. ישנם אינספור פירות וירקות טריים המכילים תכונות אלה כמו תותים, ברוקולי ודגים מסוימים.
קביעת פרקטיקות המשפרות את מערכת החיסון של התלמידים מפחיתה את הסיכונים הבריאותיים שלהם. בתי ספר היוצרים את הקשר בין מה שילדים אוכלים לבריאותם צריכים לשים דגש רב על החשיבות של ארוחת ביניים, שבה ניתן להגיש כריכים לבית הספר ולהזין את הילדים באוכל בריא ואיכותי.


גישה חיובית ורגועה יותר
 


המחסור במזון, כמו גם סוגי המזון שאנו אוכלים, יכולים להשפיע לרעה על הגישה שלנו. סטודנט במצב רוח רע יכול להיות חסר בחומרים מזינים מסוימים או פשוט רעב. אוכל בריא משפר את הביצועים האקדמיים, והוא גם משפר את יחס התלמיד לסביבתו.
אכילת ארוחת צהריים באותה שעה בכל יום יכולה להשפיע לטובה על מצב הרוח של התלמיד. הידיעה שארוחת צהריים חמה ובריאה נמצאת באופק, מעניקה לתלמיד משהו לצפות בו, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על ילדים בגילים נמוכים יותר.
על ההורים להימנע מרכישת מזונות עם סוכר. פריטים אלה יכולים להעניק לתלמידים דחיפה אנרגטית זמנית אך זמן קצר לאחר מכן הם עלולים להיות עייפים וחווים ירידת מתח ואנרגיה שאינה מאפשרת להם להתרכז כראוי.
לארוחות בריאות השומרות על מצב רוח טוב יותר יש השפעות ארוכות טווח על הביצועים הכוללים שלהם.
ילדים אשר אוכלים שלוש ארוחות מסודרות ביום, מתפתחים מבחינה פיזית ומנטלית בצורה איכותית יותר. אנו בחברת "האופה מבגדד" מודעים לקושי בהכנת הארוחות האלה ולכן תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו כריכים לבית הספר מלאי כל טוב ומותאמים באופן אבסולוטי לארוחת הביניים של ילדכם.